Gdy w 2012 roku Tauron zlikwidował żywiecki Punkt Obsługi Klienta, protestowali mieszkańcy i samorządowcy z gmin całej Żywiecczyzny. Po przerwie punkt powraca.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Wiadomość o tym, że spółka Tauron Sprzedaż zlikwidowała Punkt Obsługi Klienta w Żywcu zdenerwowała mieszkańców regionu. Dla mieszkańców Milówki, Zwardonia, Rajczy czy Ślemienia oznaczało to, że by załatwić sprawę związaną z dostawami prądu muszą jeździć aż do Bielska-Białej.

Spółka przekonywała, że likwidacja punktu jest konieczna, bo odwiedza go niewiele osób. W zamian zaproponowała mieszkańcom korzystanie ze specjalnej infolinii dla klientów.

Likwidacji punktu sprzeciwili się samorządowcy Żywiecczyzny - Konwent Wójtów Powiatu Żywieckiego, starostwo oraz burmistrz Żywca Antoni Szlagor. Burmistrz napisał pismo do dyrekcji spółki we Wrocławiu i zachęcał mieszkańców do wysyłania maili i sms-ów w tej sprawie do Tauronu. Wtedy działania te nie przyniosły efektu.

- Ale od poniedziałku punkt zaczyna znowu działalność - mówi burmistrz Szlagor.

Punkt Obsługi Klienta będzie się mieścił w Targówek - Centrum Handlowo-Targowe przy ul. Świętokrzyskiej 40b. Placówka będzie przyjmowała interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do -18 oraz w soboty w godzinach od 9 do 15.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem