Więcej
    Komentarze
    Panie Puda, sprawy Dębowca to nie trzeba być posłem aby to ruszyć- mydlenie oczu, ze jako poseł wyjaśni Pan wszystko. Jako radny nie można było- mało miał pan czasu na ruszenie tematu
    @Gość: martinezbb Całkowicie się zgadzam. Problem Dębowca jest problemem lokalnym i jak Puda nie wyjaśnił go na tym szczeblu to Warszawa mu nic nie pomoże. To nic innego jak mydlenie oczu, czego on to nie dokona jak bedzie posłem jkuż widzę te jego dokonania - wielkie g....o
    już oceniałe(a)ś
    3
    0
    a ci z BB czym się zajmą?
    już oceniałe(a)ś
    9
    0
    Szkoda, że sprawy Bielska-Białej, Żywiecczyzny i Śląska Cieszyńskiego będą reprezentować posłowie z jakiegoś mitycznego Podbeskidzia. Nie wiem czy nie wolałbym jakiejś przybłędy z Mordoru albo Stumilowego Lasu.
    @Gość: troll beskidzki musieli ich wybrać w redakcji GW albo w domu fe, bo to ostatnie miejsca gdzie jeszcze Podbeskidzie się utrzymało
    już oceniałe(a)ś
    8
    1
    Pan Jachnik będzie tylko rozwalał i rozwalał nie ma programu jak cały Ruch Kukiza, przykład Liroya żenada że ludzie wybierają takich ludzi, to tak jakby zatrudnić w firmie Informatyka który nie widział na oczy komputera, który będzie mówił że wywali z wszystkich komputerów system Windows bo się zwiesza nie dając alternatywy
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    Drogi, komunikacja, drogi, komunikacja.......to podstawa podstaw, to krwiobieg regionu i bez tego możemy sobie pomarzyć o inwestycjach, turystyce, tranzycie i rozwoju. Już jest dobrze, ale musi być wzorcowo. Dokończenie ekspresówki na Słowację, nowa droga do Krakowa i Mysłowic, modernizacja torów do Czechowic i jesteśmy w 100% w Europie.
    już oceniałe(a)ś
    3
    2
    A dlaczego nie odpowiedział!! To jego świety obowiązek nie łaska. Oj Panie Jachnik ż.e Pan zaczyna!!, BędePanu Patrzył na rece jako pański wyborca ,bo głosowałem na liste Kukiz;15
    już oceniałe(a)ś
    3
    2
    Na 9 osób które pochodzą z Bielska-Białej i regionu Podbeskidzia, tylko pani Pępek i pan Szwed, będą lobbowali za inwestycjami na rzecz rozwoju kolei, tak bardzo zaniedbanej i zapomnianej części połączeń pasażerskich i towarowych. Reszta to drogi i własne sprawy wynikające z ich natury politykowania w samorządzie czy na Wiejskiej. Silna Warszawa, Małopolska czy Łodź, trudno się bedzie przebić, ale warto pamiętać, że siła z regionu jakiej nigdy jeszcze nie było i wysoka frekwencja wyborcza, powinny być dodatkowym atutem w walce o pieniądze, które jeszcze kilka miesięcy temu nie były planowane przez rząd i spółki skarbu państwa z ramienia PO-PSL. Uważam, nawet że bardziej efektywna będzie modernizacja i to szybka połaczeń kolejowych do Bielska-Białej: od strony Cieszyna, Żywca, Czechowic i Kalwarii. Kolej to alternatywny i jednocześnie dodatkowy transport publiczny dzięki któremu ludzie mogą łatwej się przemieszczać i szybciej po zmodernizowanych szlakach kolejowych. W momencie wystapienia kolejnego globalnego kryzysu finansowego na świecie ( dużo znanych ludzi ostrzega przed kolejnym krachem gospodarczym ), albo spekulacyjnemu wzrostowi cen benzyny ponad 6 PLN za litr, nastąpi gwałtowny odwrót od pojazdów prywatnych kosztem, korzystania z komunikacji zbiorowej. To dlatego też PKS-y i Busy nie mogą być monopolistami w regionie. A w razie nagłych podwyżek cen benzyny bilety w PKS i BUS-ach i tak pójdą do góry, stąd trzeba stawiać na kolej, ale jak widać tylko 2 z 9 wybranych, ma zamiar interesować się i lobbować na rzecz tych inwestycji. Na rozbudowę drogi S 69 i budowę S1 potrzeba około 5-6 miliardów złotych, na dodatkowe remonty szlaków kolejowych w byłym woj bielskim potrzeba 500-700 milionów pln, na zadania, które nie zostały ujete w planach jak linia BB - Cieszyn, linia 117 za Kozami, do Kalwarii oraz Żywiec-Sucha Beskidzka.
    już oceniałe(a)ś
    1
    1
    stworzenie nowego wojewodztwa BESKIDY
    już oceniałe(a)ś
    0
    6